87
Witam,
poniżej przesyłam raport za ostatni okres:
- konserwator podczas swoich wizyt wykonał następujące czynności: podniosłem bezpieczniki te co zwykle, sprawdzenie poprawności funkcjonowania samozamykaczy, , kilka spraw dot. czystości : kratki przy schodach w kl 1 są mocno zabrudzone jest na nich gruby kurz ale również pajęczyny i włosy , poręcz przy podjeździe dla niepełnosprawnych jest dość brudna - sprawy dotyczące porządku zostały przekazane firmie sprzątającej - Wpłata p. X była nie wystarczająca i został przygotowany pozew sądowy
88
Witam,
poniżej przesyłam raport za ostatni okres:
- z uwagi na krótszy tydzień konserwator podczas swojej wizyty wykonał następujące czynności: naprawiłem szafkę na której stoi monitor w pomieszczeniu gosp . , regulowałem samozamykacze, podniosłem bezpiecznik - awaria bramy, która wystąpiła w najbliższą niedzielę została usunięta
89
Witam,
poniżej przesyłam raport za miniony tydzień. Dopiero wczoraj wieczorem otrzymałem zestawienie od konserwatora dlatego nastąpiło opóźnienie:
- konserwator był u Państwa dwukrotnie i wykonał następujące czynności: podniosłem bezpieczniki , regulowałem samozamykacze, naprawiono zamek w śmietniku - złamany klucz, naprawiono zamek na poziomie -1, weście do windy - złamany klucz - podpisano zlecenie na montaż okablowania do windy do monitoringu - oczekiwanie na podanie terminu - brak kontaktu ze strony wykonawcy monitoringu w sprawie udostępnienia kluczy
90
Witam,
poniżej przesyłam raporty za ostatni okres:
- konserwator w minionym tygodniu był u Państwa trzykrotnie wykonując następujące czynności: wymieniłem żarówkę szt 1 , w drzwiach po prawej stronie od windy na poziomie - 1 kl 1 nie działała wkładka - wymontowałem i wydłubałem z niej złamany klucz , wkładkę zamontowałem zpowrotem sprawną , naprawiłem zamek i obróciłem wkładkę w drzwiach do pom z monitoringiem , podniosłem bezpieczniki te co zwykle - mimo interwencji czwartkowej i piątkowej nie udało się usunąć usterki bramy na poziomie -2 w formie bezkosztowej. Naprawa przynosiła efekt jedynie na chwilę. Po pewnym czasie znów pokazywał się komunikat z symbolem 02. Uszkodzeniu uległo urządzenie elektroniczne odpowiadające za otwieranie bramy - koszt urządzenia 250 zł netto plus wymiana - urządzenie zostanie wymienione w dniu jutrzejszym - prace związane z monitoringiem w windzie zostały zakończone. - w załączeniu przesyłam pełnomocnictwo do sądu przeciwko p. X . Bardzo bym prosił o podpis przynajmniej dwie osoby i przesłanie nam go w formie skanu.
91
Witam,
poniżej przesyłam raport za ostatni okres: - konserwator w minionym tygodniu był u Państwa dwukrotnie wykonując następujące czynności: wymieniłem żarówkę szt 1 poziom -1 kl 1, regulowałem samozamykacze oraz dwie pary drzwi na klatce I, zlokalizowałem i usunąłem usterkę elektryczną przed garażem nr 28 - usterka bramy została usunięta - brama została sprawdzona w ciągu kolejnych dwóch dni i działała prawidłowe. Przy następnej wizycie konserwacyjnej będzie wyłączona możliwość otworzenia bramy ręczenie (z przycisku) z uwagi na fakt, że brama jest nagminnie otwierana i "stopowana". Dotyczy to zarówno poziomu -1 jak i -2 - dziękuję za przeslanie podpisanego pełnomocnictwa
pozdrawiam,
Dariusz Gil
tel.: 501 46 15 46 email: dgil@adnier.pl
A D N I E R S.C. os. Centrum A 3, 31-923 Kraków tel.: 12 412 53 72, fax: 12 412 03 21 www.adnier.pl, biuro@adnier.pl
|